Seronok jaga kesihatan secara semulajadi… Jom

The first

Saya adalah seorang manusia yang sgt jarang minum air, bukan sebab saya minum air manis, tp air masak pon memang saya jarang minum. Kalau waktu kerja tu, mmg tak sempatla, dahaga pon buat2 tak tau je sbb access utk air dlm ward tidak berapa mudah. Bila dah balik rumah, malam, terus tido mana ada masa nak minum air dah.Masalah yg saya hadapi ialah sembelit.

Kali pertama saya makan herb lax dari Shaklee, sebijik ja saya makan, esok pagi terus membuang, tapi sy baca dlm blog org lain, diorang makan sampai 3-4 biji. Kalau saya makan 3-4 biji mesti senang kan membuang..🙂

Apakah herb lax? Ialah digelar julap lembut yang mengandungi 9 jenis herba untuk membantu proses penghadaman. Mengambil masa lebih kurang 6 jam tuk bertindak, jadi jika anda makan waktu malam, paginya terus date ngan inche tandas dan akan berasa perut anda dicuci secuci-cucinya.

Walaubagaimanapun, produk ini mengandungi senna yang mungkin boleh menyebabkan ketidak selesaan pada perut atau rasa cramp. Kalau overdosed mungkin akan menyebabkan cirit-cirit. Dose yang dicadangkan ialah 3-4 biji sekali makan, tp anda boleh adjust sendiri dose kalau takut, cuba dengan satu biji dulu, kalau ok, cukupla sebiji. Kalau x berkesan, tambah lah lagi dosenya. Bak kata hubby saya, kita yang reka die, so suka hatila nk buat canne pon..🙂

Lagi satu produk ini juga mengandungi alfalfa yang tidak seswai tuk orang berpenyakit SLE kerana mungkin akan memburukkan symptoms. klik di sini tuk maklumat lanjut.

Saya telah mencuba dan berpuas hati dengan hasilnya. Anda plak bagaimana?

20120723-102747.jpg

20120723-102803.jpg

Leave a Reply

Tag Cloud

